Helpdesk rendszer Gyakornoki programhoz
A „Help Desk” jellegű szolgáltatásunk a vállalkozások adminisztrációit végzőinek, a gyakornokok és mentoraik gyakornoki programba lépéséhez, valamint a vállalkozások és a gyakornokok közötti kapcsolatfelvételhez, információ jutásához ad segítséget.
Az alábbi területekre terjed ki az online „Help Desk” szakmai segítségnyújtás:
- gyakornok keresés
- gyakornoki munkahely keresés
- gyakornokok munkáját támogató mentorok szakmai-módszertani
- gyakornoki programhoz kapcsolódóan szakképzést érintő online tájékoztatás, tanácsadás
- oktatási intézmények részére tájékoztatás a gyakornoki programba lépés lehetőségeiről
- szakmai információs anyagok nyilvánossá tétele
A „TÁMOP-2.3.4.” gyakornoki projekt 2015.11.30-val zárult. Célja az volt, hogy a pályakezdő, szakmával rendelkező fiataloknak lehetőséget adjon arra, hogy végzettségüknek megfelelően elhelyezkedjenek, és egy mentor segítsége, irányítása mellett értékes tapasztalt munkaerővé váljanak. A projektben résztvevők visszajelzése alapján, a gyakornoki program sikeresnek mondható, célját elérte. Folytatása várható a GINOP-5.2.4 pályázatban.
A Helpdesk rendszerre az alábbi elérési úton lehet belépni.
http://tamop.isziir.hu/helpdesk/www/
Érdeklődni a program mentoránál lehet:
Váradi Ildikó
+ 36 52/500-734