Gazdálkodó szervezetek ON-LINE regisztrációja
Tájékoztató a gazdálkodó szervezetek kötelező
ON-LINE regisztrációjához
Az ON-LINE szoftver végig vezeti Önt a regisztrációs űrlap kitöltésében. A szoftver használatához szeretnénk Önnel egy-két hasznos információt megosztani. A vállalkozás sikeres regisztrációjához a következő lépéseket kell követni. 1. A kötelezően kitöltendő adatok beírása 2. Az önkéntesen megadható adatok esetleges kitöltése 3. Az utolsó oldalon a „A beküldendő regisztrációs lap letöltése” –re kattintva a kitöltött adatlap letöltése (PDF formátum) 4. Nyomtatás a megjelenő PDF-ből a saját számítógépén 5. Cégszerű aláírás 6. A nyomtatvány beküldése a vállalkozás székhelye szerinti kamarának a következő módok egyikén:
postai úton, Hajdú-Bihar megyei Kereskedelmi és Iparkamara 4002 Debrecen Pf. 199. az aláírt adatlap lapolvasása (szkennelése) után e-mail mellékletként regisztracio@hbkik.hu telefax készüléken 52/500-720, 52/500-731
7. Szíveskedjék átutalni az 5.000,- Ft-os kamarai hozzájárulási díjat az adatlapon
megjelenő MKB-s bankszámlaszámra, Hajdú-Bihar megyei Kereskedelmi és
Iparkamara 10300002-34611849-49020102
FONTOS! Az átutalás közleményébe be kell írni a vállalkozás adószámát és a „kamarai hozzájárulás” szöveget!
Kérjük, hogy valós adatokkal töltse ki az elérhetőségi adatokat, illetve a kapcsolattartó e-mail címét, mert ezen címen értesítjük önt a sikeres regisztrációról, illetve a későbbi online adatmódosításhoz is ezek az adatok szükségesek.
Néhány jó tanács a program használatához:
- A mezők egy részét a program formailag és tartalmilag is ellenőrzi. Ha hibásnak találja, pirossal kiírja a hibát, és meg is jelöli a hibás adatot.
- Az ablakok előtt levő kék „i” betű fölé húzva az egeret az adott adat kitöltésével kapcsolatos információkat tudhatja meg.
- Amennyiben valamilyen okból nem sikerül az on-line regisztráció, akkor töltse le a kinyomtatható és kézzel kitölthető űrlapunkat és a fenti lépéseket hajtsa végre manuálisan.
Beküldési határidő: 2012.03.01.