Vállalkozói Akadémia a Kamarában: fókuszban az e-ügyintézés és cégkapu
A Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal és a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt-vel együttműködésben ismét szakmai tájékoztatót tart a Vállalkozói Akadémia rendezvénysorozat keretében. A február 26-ai rendezvényen ezúttal az elektronikus ügyintézés és a cégkapus szolgáltatások 2019. évi aktualitásai kerülnek terítékre.
Időpont: 2019. február 26. (kedd) 10:00-12:30 (Regisztráció 9:30-tól)
Helyszín: Nonprofit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza (4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15.)
Jelentkezési határidő: 2019. február 24.
Rendezett kamarai kötelezettség teljesítése mellett a vállalkozások számára a részvétel ingyenes, de regisztráció köteles, az alábbi linken keresztül:
https://goo.gl/forms/PHXBjX6QrAJWB0OB3
A nagy érdeklődésre való tekintettel és a férőhelyek számának függvényében felhívjuk szíves figyelmüket, hogy cégenként maximum 2 fő jelentkezését tudjuk elfogadni!
A rendezvényen résztvevőknek konzultációs lehetőséget is biztosítunk.
Részletes, friss program a mellékelt meghívóban olvasható.