Vállalkozói Akadémia a Kamarában: fókuszban az e-ügyintézés és cégkapu

Szerző: Czirbik Milán | 2019. február 22.

A Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal és a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt-vel együttműködésben ismét szakmai tájékoztatót tart a Vállalkozói Akadémia rendezvénysorozat keretében. A február 26-ai rendezvényen ezúttal az elektronikus ügyintézés és a cégkapus szolgáltatások 2019. évi aktualitásai kerülnek terítékre.

Időpont: 2019. február 26. (kedd) 10:00-12:30 (Regisztráció 9:30-tól)

Helyszín: Nonprofit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza (4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15.)

Jelentkezési határidő: 2019. február 24.

 

Rendezett kamarai kötelezettség teljesítése mellett a vállalkozások számára a részvétel ingyenes, de regisztráció köteles, az alábbi linken keresztül:

https://goo.gl/forms/PHXBjX6QrAJWB0OB3

 

A nagy érdeklődésre való tekintettel és a férőhelyek számának függvényében felhívjuk szíves figyelmüket, hogy cégenként maximum 2 fő jelentkezését tudjuk elfogadni!

 

A rendezvényen résztvevőknek konzultációs lehetőséget is biztosítunk.

 

Részletes, friss program a mellékelt meghívóban olvasható.