GREEN BRANDS Akadémia – tavaszi képzési napok

A GREEN BRANDS nemzetközi minősítő szervezet április 26-án GREEN BRANDS Akadémia címmel hat alkalomból álló workshop-sorozatot indít. Az Akadémia célja, hogy a magyar kkv-knak utat mutasson arra, hogyan építhetik be a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot a márkaértékeik közé, hogyan tudják ezt a partnereiknek kommunikálni, és ezáltal üzleti előnnyé formálni.
A Green Brands Akadémia résztvevői elméleti tudást és gyakorlati ismereteket is kapnak arról, miért üzlet a környezeti fenntarthatóság.
Egy 2017-ben készült hazai kutatás alapján a teljes népesség 8,7%-a tartozik az ún. LOHAS ( Lifestyle on Health and Sustainability – egészség és fenntarthatóság tudatos vásárlók) kategóriába. Ezeknek az ügyfeleknek az aránya a 18-39 év közötti korosztályban meghaladja a 25%-ot, a fejlett országok körében pedig a teljes népesség több, mint negyede tekinthető LOHAS ügyfélnek.
Ezek az ügyfelek a vásárlási döntéseik meghozása során előnyben részesítik azokat a termékeket, szolgáltatásokat, amelyek környezetkímélőbbek versenytársaiknál.
Az Akadémia tavaszi képzési napjai 3 témát járnak körül, amelyek bármely vállalkozás számára segítenek elindulni ezen az úton:
- 2019.04.26. - A jövő vásárlói - zöld vásárlói szokások és döntések
- 2019.05.21. - Zöld beruházások és finanszírozásuk
- 2019.06.06. - Zöld márkaépítés
Jelentkezés és további részletek: https://www.green-brands.hu/akademia/ weboldalon és a mellékletben találhatók.